آ
-
آذربخش، سید علی محمد
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
-
آرام دهنه، احمد
اعتیاد به گوشیهای هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 337-305]
ا
-
اجاق، زهرا
چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانههای ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]
-
ادهم، مرضیه
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
اردکانی فرد، زهرا
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
اسدزاده، مصطفی
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
اعتمادالاسلامی بختیاری، علی
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
افخمی، حسین
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
-
البرز، راضیه
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
-
امیدی، علی
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
-
امین فرد، احمد
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]
ب
-
بابائی، محمود
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
-
باقرپور، پیمان
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
-
باهنر، ناصر
مؤلفههای نظریه سیاستی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 38-1]
-
بحرانی، محمد
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
بخشی زاده برج، کبری
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
بیدالله خانی، آرش
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
-
بشیرپور، مهدی
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
بصیریان جهرمی، حسین
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
بنی هاشمی، سیدمحسن
مؤلفههای نظریه سیاستی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 38-1]
-
بهامین، فریبا
امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 109-79]
-
بهیان، شاپور
نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]
پ
-
پارسائیان، سیده فهیمه
"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 196-163]
ت
-
تفرشی، امیرعلی
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
توحیدی نژاد، سرمد
فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]
ج
-
جعفری، علی
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 265-241]
ح
-
حاج زرگرباشی، سید روح الله
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
حیدری، اصغر
رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]
-
حیدرپناه، حمید
نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]
-
حسینیان سراجهلو، فرج
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
حسینی پاکدهی، علیرضا
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
-
حقیقی نیا، هانیه
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
خ
-
خادم حسینی، رضا
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
خانیکی، هادی
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
-
خانیکی، هادی
مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]
-
خجسته باقرزاده، حسن
تحول مولفههای قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]
-
خجسته باقرزاده، کمیل
تحول مولفههای قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]
-
خوشرو، سید محمد رضا
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
خوشنویس، علیرضا
چشمانداز بازیهای رایانهای ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 94-69]
د
-
داودآبادی فراهانی، فاطمه
امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 109-79]
-
دست گشاده، عادل
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
دلاورپور، محمدآقا
اعتیاد به گوشیهای هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 337-305]
ذ
-
ذوالفقارزاده، مهدی
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
ر
-
ریاحی نیا، نصرت
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
-
راودراد، اعظم
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
-
رزازی فر، علیرضا
چشمانداز بازیهای رایانهای ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 94-69]
-
رستمی مال خلیفه، محسن
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
-
رشیدی، هوشیار
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
رضاییان، محمد جواد (مجید)
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
-
رضوی زاده، سید نورالدین
شبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]
-
روشندل اربطانی، طاهر
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
روشندل اربطانی، طاهر
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
ز
-
زاهدی، محمد صدیق
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
زمانی، مهسا
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
س
-
سپنجی، امیر عبدالرضا
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]
-
سعیدی، رحمان
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
-
سلطانی فر، محمد
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
ش
-
شجاع، پرهام
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]
-
شریفی، فرزانه
بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازیهای دیجیتال: نمونهپژوهی ندایوظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]
-
شریف شیخ الاسلامی، سید جواد
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
شکیب، سیدمحمدعلی
مؤلفههای نظریه سیاستی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 38-1]
-
شمسی، میترا
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
ص
-
صادقی، حسین
چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]
-
صفاری، مرجان
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
صمدی، کبری
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
صمدی، مجتبی
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
ط
-
طاهری، صدرالدین
امکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]
ع
-
عالمی، امیرحسین
شبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]
-
عسکری، سید احمد
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
عظیمی نیا، مهدیه
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
-
عظیمی هاشمی، مژگان
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
عقیلی، سیدوحید
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
-
عمران زاده، اسماعیل
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
عودلاجانی، فاطمه
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]
ف
-
فیاض پارسا، زینب
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
-
فرقانی، محمد مهدی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
فرهت، مائده
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
فرهنگی، علی اکبر
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
فولادیان، مجید
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
ق
-
قاسمی، محمد پویا
چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]
-
قائدی، یحیی
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
-
قربانی، علی
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
قلی زاده گللو، شهریار
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
قنبری، سعید
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
قوام، عبدالعلی
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
ک
-
کیا، علی اصغر
چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]
-
کیاء، علی اصغر
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
-
کاظمیان، رضا
بررسی تفاوتهای جنسیتی و سنی در کاربرد ایموجی و علل ترجیح آن بر ایموتیکان میان کاربران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 266-239]
-
کرمانی، حسین
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
کهرازه، یاسر
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
گ
-
گائینی، احمد
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
ل
-
لطفی، میلاد
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
لطیفی، معصومه
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
-
لطیفی فرد، مهدی
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
م
-
مجاهد، سعد
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
-
محسنیان راد، مهدی
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
-
محمدی، فرید
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
-
مرادی، سعید
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
-
مرادیان، یعقوب
فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]
-
مرادی فر، سعیده
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
-
میرمحمدصادقی، میلاد
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
مصطفوی، احمد
امکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]
-
مظفری، افسانه
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
مهدی زاده طالشی، سید محمد
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
موسوی، حسین
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
ن
-
نایبی، هوشنگ
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
نادری، مهناز
چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]
-
نزاکتی رضاپور، فرزانه
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
نصرالهی کاسمانی، اکبر
بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازیهای دیجیتال: نمونهپژوهی ندایوظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]
-
نظری، هادی
دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]
-
نظری زاده، فرهاد
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
نعمتی، فاطمه
چشمانداز بازیهای رایانهای ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 94-69]
-
نعمتی انارکی، داود
دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]
-
نقیب السادات، سیدرضا
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]
-
نیک منش، سارا
اعتیاد به گوشیهای هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 337-305]
-
نوربخش، یونس
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
نوری راد، فاطمه
مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]
-
نوروزی، حسین
امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 109-79]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
و
-
وحیدا، فریدون
نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]
ه
-
هاشمی، شهناز
فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]
ی
-
یزدیان، امیر
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]