آ

  • آذربخش، سید علی محمد راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]

  • آرام دهنه، احمد اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 337-305]

ا

  • اجاق، زهرا چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانه‌های ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]

  • ادهم، مرضیه رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]

  • اردکانی فرد، زهرا بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]

  • اسدزاده، مصطفی فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]

  • اعتمادالاسلامی بختیاری، علی شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]

  • افخمی، حسین مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]

  • البرز، راضیه مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]

  • امیدی، علی تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]

  • امین فرد، احمد راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]

ب

  • بابائی، محمود عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]

  • باقرپور، پیمان راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]

  • باهنر، ناصر مؤلفه‌های نظریه سیاستی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 38-1]

  • بحرانی، محمد ویژگی‌های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]

  • بخشی زاده برج، کبری مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی با پیام‌رسان‌های خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]

  • بیدالله خانی، آرش پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]

  • بشیرپور، مهدی مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی با پیام‌رسان‌های خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]

  • بصیریان جهرمی، حسین فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]

  • بنی هاشمی، سیدمحسن مؤلفه‌های نظریه سیاستی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 38-1]

  • بهامین، فریبا امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 109-79]

  • بهیان، شاپور نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]

پ

  • پارسائیان، سیده فهیمه "بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 196-163]

ت

  • تفرشی، امیرعلی رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]

  • توحیدی نژاد، سرمد فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]

ج

  • جعفری، علی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 265-241]

ح

  • حاج زرگرباشی، سید روح الله رسانه‌‌های نوین و برجسته‌سازی در بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]

  • حیدری، اصغر رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]

  • حیدرپناه، حمید نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]

  • حسینیان سراجه‌لو، فرج فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]

  • حسینی پاکدهی، علیرضا ترسیم الگوهای رفتاری و کنش‌های ارتباطی کاربران بازی‌های رایانه‌ای در گیم‌نت‌های تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]

  • حقیقی نیا، هانیه ارزیابی عملکرد رسانه‌های پخش در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با استفاده از مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]

خ

  • خادم حسینی، رضا مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی با پیام‌رسان‌های خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]

  • خانیکی، هادی واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانه‌های نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریه‌های رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فن‌آوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]

  • خانیکی، هادی مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]

  • خجسته باقرزاده، حسن تحول مولفه‌های قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]

  • خجسته باقرزاده، کمیل تحول مولفه‌های قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]

  • خوشرو، سید محمد رضا الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]

  • خوشنویس، علیرضا چشم‌انداز بازی‌های رایانه‌ای ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 94-69]

د

  • داودآبادی فراهانی، فاطمه امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 109-79]

  • دست گشاده، عادل رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]

  • دلاورپور، محمدآقا اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 337-305]

ذ

  • ذوالفقارزاده، مهدی شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]

ر

  • ریاحی نیا، نصرت عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]

  • راودراد، اعظم زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکس‌های زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]

  • رزازی فر، علیرضا چشم‌انداز بازی‌های رایانه‌ای ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 94-69]

  • رستمی مال خلیفه، محسن ارزیابی عملکرد رسانه‌های پخش در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با استفاده از مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]

  • رشیدی، هوشیار رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]

  • رضاییان، محمد جواد (مجید) مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]

  • رضوی زاده، سید نورالدین شبکه‌های اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]

  • روشندل اربطانی، طاهر شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]

  • روشندل اربطانی، طاهر مقایسه کاربردپذیری تارنما‌های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]

ز

  • زاهدی، محمد صدیق رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]

  • زمانی، مهسا ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]

س

  • سپنجی، امیر عبدالرضا ارائه الگوی ساختاری شرکت‌های دانش‌بنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]

  • سعیدی، رحمان مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]

  • سلطانی فر، محمد ارزیابی عملکرد رسانه‌های پخش در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با استفاده از مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]

ش

  • شجاع، پرهام ارائه الگوی ساختاری شرکت‌های دانش‌بنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]

  • شریفی، فرزانه بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازی‌های دیجیتال: نمونه‌پژوهی ندای‌وظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]

  • شریف شیخ الاسلامی، سید جواد تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]

  • شکیب، سیدمحمدعلی مؤلفه‌های نظریه سیاستی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 38-1]

  • شمسی، میترا زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکس‌های زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]

ص

  • صادقی، حسین چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]

  • صفاری، مرجان ویژگی‌های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]

  • صمدی، کبری مقایسه کاربردپذیری تارنما‌های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]

  • صمدی، مجتبی ترسیم الگوهای رفتاری و کنش‌های ارتباطی کاربران بازی‌های رایانه‌ای در گیم‌نت‌های تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]

ط

  • طاهری، صدرالدین امکان‌سنجی بهره‌گیری از نقش‌مایه‌های سفالینه‌های شوش باستان در طراحی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]

ع

  • عالمی، امیرحسین شبکه‌های اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]

  • عسکری، سید احمد فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]

  • عظیمی نیا، مهدیه بازنمایی مفهوم عشق در کارتون‌های کلاسیک: نشانه‌شناسی کارتون‌های سیندرلا و بابالنگ‌دراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]

  • عظیمی هاشمی، مژگان بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]

  • عقیلی، سیدوحید مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]

  • عمران زاده، اسماعیل طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]

  • عودلاجانی، فاطمه دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]

ف

  • فیاض پارسا، زینب بازنمایی مفهوم عشق در کارتون‌های کلاسیک: نشانه‌شناسی کارتون‌های سیندرلا و بابالنگ‌دراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]

  • فرقانی، محمد مهدی رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]

  • فرهت، مائده طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]

  • فرهنگی، علی اکبر شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]

  • فولادیان، مجید بازنمایی مفهوم عشق در کارتون‌های کلاسیک: نشانه‌شناسی کارتون‌های سیندرلا و بابالنگ‌دراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]

ق

  • قاسمی، محمد پویا چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]

  • قائدی، یحیی عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]

  • قربانی، علی طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]

  • قلی زاده گللو، شهریار رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]

  • قنبری، سعید مقایسه کاربردپذیری تارنما‌های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]

  • قوام، عبدالعلی تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]

ک

  • کیا، علی اصغر چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]

  • کیاء، علی اصغر عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]

  • کاظمیان، رضا بررسی تفاوت‌‌های جنسیتی و سنی در کاربرد ایموجی‌ و علل ترجیح آن‌ بر ایموتیکان میان کاربران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 266-239]

  • کرمانی، حسین رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]

  • کهرازه، یاسر پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]

گ

  • گائینی، احمد تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]

ل

  • لطفی، میلاد رسانه‌‌های نوین و برجسته‌سازی در بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]

  • لطیفی، معصومه عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]

  • لطیفی فرد، مهدی ویژگی‌های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]

م

  • مجاهد، سعد عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]

  • محسنیان راد، مهدی ترسیم الگوهای رفتاری و کنش‌های ارتباطی کاربران بازی‌های رایانه‌ای در گیم‌نت‌های تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]

  • محمدی، فرید مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]

  • مرادی، سعید عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]

  • مرادیان، یعقوب فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]

  • مرادی فر، سعیده تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]

  • میرمحمدصادقی، میلاد تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]

  • مصطفوی، احمد امکان‌سنجی بهره‌گیری از نقش‌مایه‌های سفالینه‌های شوش باستان در طراحی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]

  • مظفری، افسانه تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]

  • مهدی زاده طالشی، سید محمد الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]

  • موسوی، حسین راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]

ن

  • نایبی، هوشنگ ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]

  • نادری، مهناز چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 138-111]

  • نزاکتی رضاپور، فرزانه فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]

  • نصرالهی کاسمانی، اکبر بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازی‌های دیجیتال: نمونه‌پژوهی ندای‌وظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]

  • نظری، هادی دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانه‌ستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]

  • نظری زاده، فرهاد تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]

  • نعمتی، فاطمه چشم‌انداز بازی‌های رایانه‌ای ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 94-69]

  • نعمتی انارکی، داود دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانه‌ستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]

  • نقیب السادات، سیدرضا دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]

  • نیک منش، سارا اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 337-305]

  • نوربخش، یونس ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]

  • نوری راد، فاطمه مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]

  • نوروزی، حسین امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 109-79]

  • نوروزی سید حسینی، رسول ویژگی‌های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]

و

  • وحیدا، فریدون نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]

ه

  • هاشمی، شهناز فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]

ی

  • یزدیان، امیر واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانه‌های نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریه‌های رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فن‌آوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]

login